Wednesday 14 February 2018

Abeg light dey my house

Even those without cars in Naija do park well. Guy 1:- see, i go leave this bottle for your head oo. Park well is used to dare someone.


Wetin make me like Titi be say her complexion just on down like torch light.


Please Ex: Abeg make we go store.

Or Ex: You wan go store abi you wan go house ?

Do you want to go to the store or do .

Has been known to cause confusion in certain Oyibo households when the owner of the house has told kitchen staff to chop food items meaning cut. This is why people are rushing out of . True, no light yet they always show up with ridiculous bills. Re: Nigerian Pidgin English And. Let the person below me comment abeg light no dey my house for 6weeks . D water wey Buhari don take eye cry . Abeg ask them(haters oshi), Nor be person dey break record?


She aggressively responde “Inside my house ! Maame abeg you dey enjoy with oyinbo people wey you no fit remember mama.


Abeg my small money dey inside as Tax grin. I dey talk of Badagri road from Mile 2. I see the CCECC engineers on site evry . Nairaland oh, i no need front page abeg ? Read Adanna The Mysterious Aba Girl. Dem no dey take light for her papa house ? Is she years old and scared of ghosts?


U can check my snap for enough videos, not with friends.


If na my bleach dey pain u , abeg go bleach urs too cos na light skin dey market now. Fresh from dropping “The Ghen Gehn” Album to critical acclaim, Orezi drops the visuals to “Baby Abeg ”, off the debut LP and he came correct on it. Shot in South Africa, this about ticks all the right boxes.


Expect more Orezi videos soon but for now, enjoy this!


PURCHASE “The Gehn Gehn” Album. She dey smile too much and laughs for no reason. I like staff that are happy working but abeg , hide .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Popular Posts